Flyttevask Oslo
Det å flytte kan være en veldig tung og tidkrevende prosess, og da frister det kanskje ikke å måtte rengjøre boligen du flytter fra i tillegg til alt annet. Fix Renhold Oslo tilbyr derfor flyttevask i Oslo, en tjeneste som rettes mot deg som vil klargjøre boligen for salg og visning!
Når en bolig skal selges eller leies ut til nye leieboere, er det viktig at den er ren og imøtekommende til visningsdagen. De færreste ønsker å flytte inn i en bolig som er skitten, støvete eller rotete. Flyttevask i Oslo trenger heldigvis ikke å være dyrt eller vanskelig!
Fix Renhold Oslo AS tilbyr profesjonell flyttevask til konkurransedyktig pris. Vår flytterengjøring inkluderer en 48-timers fornøydgaranti.
Flyttevask Oslo med garanti
Vi tilbyr flyttevask i Oslo med fornøydgaranti. Grundig rengjøring sikrer at boligen blir godkjent ved overlevering.

Flyttevask
Vi utfører flyttevask og renhold i forbindelse med deres flytteprosess. Trygg overlevering av en ren, pen og skinnende bolig.

Kontorvask
Vi utfører kontorvask for bedrifter og sørger for et rent arbeidsmiljø av lokaler i alle størrelser.

Rengjøring av dødsbo
Grundig rengjøring av dødsbo og klargjøring av bolig før salg. Vi kan også bistå med tømming og avvikling.

Byggvask
Vi utfører byggvask av nytt bygg eller etter renovering. Kontakt oss for et uforpliktende og hyggelig tilbud.
Priser flyttevask Oslo
En grundig flyttevask er en viktig del av flytteprosessen og sikrer at boligen du forlater fremstår ren og innbydende for nye eiere eller leietakere. Mange velger å overlate denne omfattende oppgaven til profesjonelle, og hos Fix Renhold Oslo leverer vi flyttevask med fornøydgaranti.
Kostnaden for flyttevask i Oslo varierer etter boligens størrelse og omfanget av rengjøringen. For en bolig på 100 kvadratmeter ligger prisen i gjennomsnitt rundt 9500 kroner. I tillegg tilbyr vi ekstra tjenester som vask av hvitevarer, peis og balkong. Kjøring faktureres med kr. 500,-
Fix Renhold Oslo tilbyr alltid fastpris på flyttevask slik at du får en enkel og forutsigbar kostnadsramme. Vi benytter moderne utstyr, effektive metoder og legger stor vekt på detaljer, slik at resultatet lever opp til både meglerens og kjøpers forventninger.
Hva er inkludert i flyttevask Oslo
Flyttevask er mer omfattende enn mange tror, og det er fort gjort å bli motløs når du allerede er i en stressende situasjon. Heldigvis kan vi ta oss av hele vaskejobben for deg som trenger hjelp med flyttevask i Oslo.
Dermed kan du fokusere på andre ting under flytteprosessen – som å flytte inn i den nye boligen din!
Vi har grunnleggende vasketjenester som gjelder alle rom, samt romspesifikke tjenester. Av de grunnleggende renholdstjenestene vi utfører i alle rom, inkluderes støvtørking og/eller vask av:
- Vegger
- Gulv
- Fliser
- Dører
- Vinduer (innvendig)
- Speil
- Tak
- Overflater (f.eks. kjøkkenbenk)
- Toalett
- Dusj eller badekar
- Skuffer og skap
I tillegg til dette kan vi tilby ekstratjenester som rengjøring av hvitevarer, peis, boder/garasje, persienner o.l.
Det er imidlertid visse ting som ikke er inkludert i flyttevask men som du likevel må fikse når du flytter ut. Vi rengjør ikke utendørs overflater og utfører ikke hagevask med mindre dette er avtalt på forhånd. Våre renholdere fjerner heller ikke spiker og kroker fra vegger, vasker ikke tak og vegger (kun tørrmopping) og fjerner ikke søppel eller gjenvinning.
Har du behov for hjelp med å håndtere avfall eller kjøre bort søppel kan du ta kontakt med oss slik at vi kan formidle kontakt med vår samarbeidspartner. Flyttevask utføres i Oslo, Asker og Bærum, Kolbotn, Ski og Lillestrøm/Lørenskog.
Visningsvask Oslo
Ren bolig før visning og fotografering
Flyttevask er helt nødvendig dersom du skal gi et godt førsteinntrykk til potensielle boligkjøpere. Dersom du ikke har tid eller lyst til å håndtere utvask selv, kan Fix Renhold Oslo ta seg av jobben for deg. Vi gjør flyttevask i Oslo enkelt!
Det er spesielt viktig å tenke på at boligen skal se ren og fin ut på annonsebildene i boligannonsen. Når boligen er ren, vil den fremstå både større og lysere. Rene vinduer vil for eksempel sikre at mer dagslys slipper inn i boligen.
Ellers er det selvfølgelig også viktig at boligen din er ren og tiltalende til visningsdagen. Potensielle boligkjøpere kikker ofte både i skuffer og skap under visningen, så sørg for at boligen er både ren og velduftende.
Spørsmål og svar om flyttevask
Når du bestiller flyttevask dukker det ofte opp spørsmål om pris, innhold og garanti. Her har vi samlet svar på de vanligste spørsmålene slik at du får oversikt og trygghet før bestilling.
Ja, våre renholdere har med nødvendig utstyr og renholdsartikler. Er det spesielle behov, som for eksempel at det er høyt under taket, må det informeres om på forhånd slik at vi kan ta med stige.
Vi har grunnleggende vasketjenester som gjelder alle rom, samt romspesifikke tjenester. Av de grunnleggende renholdstjenestene vi utfører i alle rom, inkluderes støvtørking og/eller vask av:
Tørrmopping av vegger, tørrmopping av tak, vask av gulv, rengjøring av fliser, støv tørking av dør- og vinduskarmer, vinduer innvendig og utvendig (fra innsiden, vinduer utvendig der det må benyttes stige eller kranbil gjøres som tilleggstjeneste), vask av overflater, toalett og bad, dusj og badekar, innvendig i skuffer og skap, grundig støvsuging.
Fornøydgarantien til Fix Renhold Oslo AS er gyldig i 48 timer og innebærer at vi retter opp eventuelle mangler innen 24 timer etter at de er rapportert skriftlig pr. epost. Send hva som ønskes utbedret, kundens navn og kontaktinfo så avtaler vi utbedring.
Merk at vi ikke gir noen kompensasjon dersom dere velger å utbedre mangler selv.
Vår flyttevask utføres med en kvadratmeterpris og pris avhenger av størrelse på boligen som skal rengjøres. Send oss et henvendelse ved å benytte kontaktskjemaet på våre nettsider med mer informasjon så sender vi en fastpris på jobben.
Det er avhengig av hvor stor objektet er og hvordan den er vedlikeholdt. Normalt kan vår renholder gi estimat på tidsbruk ved oppstart og etter at boligen/leiligheten er inspisert.
Nøkkellevering avtales direkte med vår renholder og det kan avtales hvor nøkler legges etter utført vask.
Betaling for flyttevask gjøres etter at jobben er ferdig. Vi kan også sende faktura etter at det er gjort en kredittvurdering på forhånd.
Ja, du kan avbestille inntil 48 timer før avtalt dato. Ved senere avbestilling tilkommer gebyr på 50% av avtalt pris.
Vi anbefaler at man er hjemme når renholder kommer slik at man kan gå gjennom det som skal rengjøres og om det er noen spesielle ting som må hensynstas.
Fix Renhold Oslo AS samarbeider med andre flyttebyrå i Oslo og kan sette dere i kontakt med våre samarbeidspartnere.
Ja, vi rengjør også kontorlokaler og bedriftsvask etter flytting/avvikling.
Det merkes at de legger stolthet i arbeidet sitt, og leilighetene ser strøkne ut etter at de har vært der. Jeg kan trygt anbefale Fix Renhold Oslo AS til alle som trenger profesjonell og pålitelig rengjøring.











